4 Mars

Förfrös (!) kinderna igår, var ute och promenerade en timme i -2 grader. Måste ju vara att huden inte är van! Skumt. Kinderna lyser fortfarande röda. Dessutom har jag inte vant mig vid dygnsrytmen, jag har stigit upp halv sju varje morgon, men då har jag somnat innan 21 också. Har tagit sista hepatitsprutan idag och hunnit väga mig, till min förvåning har jag gått ned 4 kg, så det var inte dumt :) Auktioner finns ute på Tradera, kika på dem här. På söndag börjar jobb i Kåbban och imorn blir det bio med Mamma och Pappa i Piteå "Män som hatar kvinnor"! Hmm, den där bokrecensionen måste jag också göra...

P.S. Glömde säga, bagaget är tillbaka! Väskan var trasig men jag ska få en ny D.S.


Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

2009-04-04 @ 09:54:37
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0