1 Mars

Har nu kollat hur det ligger till på mitt konto, och smet in här för att berätta läget. Nu är vi hemma i Högheden, har blivit bemött med välkomstskyltar, blommor och choklad :) Medan jag sitter här konkas det i köket, en tacogratäng står i ugnen, kanske inte så dumt att komma hem iallafall :) Annars upplever jag Sverige jävligt kallt, huvva, men jag hade flipflops och en tunn dragkedjsjumper, så det kanske förklarar saken. MEN, vad som inte är roligt att mitt bagage är BORTA! När vi landade i Stockholm, fick inga av de som tog transfer av väskor i Moskva sina väskor. De sa då att det skulle transporteras dagen efter. Nu har de ringt från Luleå och sagt att VÄSKAN har kommit fram, alltså EN, och det är Andreas ryggsäck. Min är borta, vi har ringt till de i Stockholm och de säger att det skickats två och de i Luleå har fått en. Det är inte mycket jag kan göra men om jag inte får tillbaka den vet jag inte vad jag gör. Tänk allt jag har shoppat på mig runt om i Thailand, all jävla prutning, min uppsydda klänning, jamen allt...


Kommentarer
Postat av: Åsa

OJ, jag förstår att du är orolig :S Jag skulle inte kunna slappna av en sekund, bara tänka på allt som kunde försvinna. MEN som tur är brukar de vara supergrymma på att få väskorna på rätt plats till slut. Jag vet jättemånga som haft dem på vift länge, men de har alltid kommit till rätta. Så det går nog bra :] Kul att du är hemma!! Trodde ni hade någon vecka kvar jag. Och du har ju missat köldknäppen, nu är det ju nästan fjesigt ute ;]

2009-03-02 @ 12:32:25
URL: http://lionsandtigers.blogg.se/
Postat av: Elin

Vet du om att man får pengar av flygbolaget varje dygn väskan är borta?

2009-03-03 @ 12:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0