Oil Oh House

Sa heter varat nya boende for fem dagar framat, valdigt fint rum det ocksa, har AC, kyl, varm vatten och tv det med. Under de har tva dagarna i Karon har vi for det mesta legat pa stranden hela dagarna och shoppat om kvallarna :)



Har ar marknaden.



En av alla Karons gator.



Haha, var tvungen att prova duscha med showercapen som man fick pa Summer Inn ;)



Sa har ser varat rum ut pa Oil Oh House.



Ah, ni anar inte hur javla gott det har var, basta jag atit pa lange.



En skraddare berattade for oss den har hunden ser ut sahar for att den blivit traffad av en bil, stackarn...



Phuket Karon.



Om man skulle kopa de har fina tvalarna skulle man ju aldrig tordas anvande dem. De som saljer dem, ar ocksa de som gor dem. De sitter alltid och "carvar" nya konstverk, jakligt duktiga ar de, och fort gar det ocksa.




Andreas shoppingfynd. Always Billabong ;) Men visst var shortsen snygga?



Karon Beach.



Stranden ar fin och vattnet ar klart pa Karon Beach, men det ar massor av gigantiska maneter(?) overallt. Jag har rakat trampa pa en, och jag har sett folk halla i dem sa de branns inte, men lite ackliga ar de...



Det ar en laaang strand.



Nar vi gick hem fran stranden idag tog vi en liten omvag for att se oss omkring. Vi gick igenom Karnivalen som oppnade idag, men vi ska ga pa den imorgon, det blev lite sent ikvall.



De var sota sa jag nastan dog... Men jag tyckte mest synd om dem...



De saldes ekorrar(?) ocksa.


Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt det verkar vara där.

2009-01-13 @ 14:03:32
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: jenny

no wai! under vår thailandsresa bodde vi på centara (högsta hotellet man ser från stranden)och jag har fan med stött på den där hunden! :D silket sammanträffande.. ni ser ut att ha det underbart gott iaf, sola med måtta! :)

2009-01-13 @ 22:55:43
Postat av: mia

Hejsvejs har ni det bra? Hur gick det för andreas när han jobbade som pizzabagare? Allt bara bra hära massor med kramar vi på fågelgatan

2009-01-14 @ 12:23:39
Postat av: Therese svarar

Jenny: Okej, jag har sett det hotellet, ser riktigt schysst ut! :) Inte visste jag att det var i Karon ni hade varit, ligger du inne med na tips? :)



Mia: Japp, vi har det super! :) Ee, det gick inte alls kan jag saga, degen som thailandarna anvander ar inte som den han ar van vid, han ar van vid en seg deg som man kan dra i och kasta runt... Efter hundratusen pizzor ar det nog svart att lara om ;P

2009-01-14 @ 12:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0