Lite bilder fran igar

 

Som sagt, mycket maneter pa Karon Beach.



Hihi, tvingade Andreas att halla en ;)



Vi gick pa Karnivalen pa kvallen.



Mycket turister saklart.



Jag ar sa kar i de dar kaninerna, kan sta och titta pa dem hur lange som helst...



Jag vill ta med mig en hem...



Forstar ni mig?! :)



Tycker sa synd om dem nar de maste vara i sa sma burar...



Vi kastade pil och skot med korkbossor, ingen vinst dock :P



Kopte en ny bors for min ar trasig och orhangen. 80 repektive 20 bath. Vi kan ju som sagt inte kopa sa mycket nar vi maste slapa runt pa allt, sa det blir mest sma saker tills vi ska till Bangkok sista veckan.


Kommentarer
Postat av: Syster Emma

Ååååååå vilka söta små kaniner!! Förstår att du vill ta med dej en :) å vilken slemmig manet..å stor för den delen :) Kul att se en bild på dej, lite färg har du ju fått!! ;) ha de fortsatt bra! kram kram

2009-01-14 @ 19:05:43
Postat av: Åsa

Uääh, maneter är så äckliga! Tur att de inte bränns i alla fall. När vi var på Gotland brukade vi hacka sönder dem med en spade :S Måntro om de har någon känsel eller hjärna överhuvudtaget?



Sjukt söta kaniner och valpar, men jag tror att jag som du skulle tycka det var lite jobbigt att se dem i burar.



Vilken fin plånbok! Hello Kitty for the win. Ha det fortsatt bra!! Kramar.

2009-01-15 @ 00:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0