Bästa thailåten ever


Job 2 do - Do Do Do

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hejhej, ifall du vill kolla syrrans resdagbok så heter hon marrisparri. De uppdaterar inte så mycket dock :p



http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=250194&section=undefined

2009-01-25 @ 01:16:31
Postat av: farsgubben

Hej på er! Här är det -9 i morse,kl 5,30 och jag måste som vanligt in i hytten.Ni verkar ha det jättebra men ändå förlite att göra,men ni får ju minnen för livet.Jag och mamma saknar er och ser fram mot mars.Nu ska jag gå till våra söta svin och sen bär det iväg nästan upp till Innari inorra Finland ca 68 mil.Ps. det finns nog 2 lastbilstravar ved kluven när ni kommer hem .Puss o kram från oss här hemma.

2009-01-25 @ 06:48:00
Postat av: Therese svarar

Åsa: Kollade in den just, de verkade ju ha det bra! Vi ar ocksa sugna pa att besoka Koh Samui...



farsgubben: -9 var ju inte sa farligt, det var ju narmare -30 nyss... Okej, kor forsiktigt! Hehe, forvanta dig inte alltfor mycket! Det kanske ar mer snack an verkstad... ;)

2009-01-25 @ 16:33:08
Postat av: cissi

hej hej!!!



visst är den bra!? jag har den på cd här hemma...nu sitter jag hos mammsen å lyssnar på den :)

hur har ni det då? fy faan vad jag saknar thailand alltså...ni fattar inte!? hoppas ni har det bra å är rädda om er. ha det bäst!!! kram cissi



kramar...

2009-01-25 @ 18:15:54
Postat av: Therese

Den är Thailand rakt igenom :)

2009-01-27 @ 18:08:56
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Storasyster

Varje gång det ringer på min mobil så hör jag den hgär låten. Härligt! Man vill inte tappa "Thailandsandan" helt. De har även några fler bra låtar, såg faktiskt 2 uppträdande med Job 2 do förra säsongen. De gjorde en bra cover på "No woman no cry" och de bodde faktiskt på City Valley där vi bodde. Coolt de är lika stora i Thailand som Roxette är i Sverige.

Ha det bäst och njut av massager och god mat.

Kram från oss

2009-01-29 @ 21:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0