27 Februari

Idag ar det den tredje fodelsedagen som ska firas, Grattis Jennifer!! :) Tanka sig att mitt lilla syskonbarn blivit tio ar! Jag tror jag gick femman nar hon foddes, jag var sa stolt over att ha blivit moster...

Har nu gjort sista shoppingen, phiew..! Har inte blivit sa mycket som det hade kunnat men jag ar nojd, far visa nar jag kommer hem till Sverige. Klanningen har jag ocksa hamtat ut hos skraddaren, ar riktigt nojd :) Men kan inte sluta tanka pa att den hade nog blivit finare om det gra partiet varit morklika istallet... Det ar jag i ett notskal, kan inte riktigt bestamma mig och vara nojd med det som ar. Idag har jag ocksa forsokt gora mig fin nu nar vi snart ska hem, har fargat ogonbrynen, ogfransarna och gjort fransk manikyr. Ska kanske ivag nu och vaxa ogonbrynen, tordes inte riktigt slappa den tjattriga thailandskan som fargde. Har ocksa gjort en hennatatuering i nacken, en liten fjaril som jag tror blev sned ;p Imorgon klockan 6 ska vi befinna oss utanfor hotellet och vid halv elva gar planet mot Moskva-Sverige. Nar vi kommer fram till Sthlm kommer vi checka in pa ett hotell nara Arlanda och overnatta dar. Sedan nasta dag tar vi planet mot Kallax och landar efter 13-tiden nagongang. Ska bli kul att traffa familjen och vannerna, saknar er! Och tank er... Svensk frukost!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0