19 Februari

Ville bara snika in här och gratta min äldsta storasyster Kerstin på 35-årsdagen, GRATTIS!! Började skriva på ett gratulationssms imorse men kom då på att den då skulle vara nästan tre på natten hemma... Skulle egentligen behöva tömma kameran och lägga in bilder från Koh Ha och berätta om min tvåtimmars massagebehandling som jag nu gått på i tre dagar men har inte riktigt tid... Vi sitter utanför på vår balkong med Rolle, Gabbis, Grannen Micke och hans kompis så jag ska inte bli alltför långvarig vid datorn. Måste också berätta om att de morgontidiga (eller nattsuddarna) kunde ha hört "oss" på radion imorse! Medan jag var på morgonyogan så hörde Andreas, Rolle och Gabban på svensk nattradio "Vaken med Sanna & Peter" på våran tv (ja, vi får in den kanalen). De diskuterade om vad man skulle ta med sig på en utlandstresa, så de mailade in och kom med!

Här kan ni lyssna själva:


http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1607288&BroadcastDate=&IsBlock=



Typ efter 52:58 minuter... Ni måste spola fram fyra gånger så ni kommer till del 4 den 19 Februari.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tackar för gratulationerna via sms och mejl! I morgon kommer Håkan & Carin m barnen så då blir det skotertur. Nu har vi endast -11, lite mänskligare temperatur. Annars blir det att uppvakta pappa på 55 årsdagen.

Vi ses snart för nu är ni snart hemma!

Kram

2009-02-21 @ 00:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0