Christmas Eve

Vad jag kan forsta av era kommentarer sa har Cissi visat sig for er dar hemma. Nu forst kan jag beratta vilken chock jag fick nar vi kom till Koh Lanta, nar hon sade att hon skulle fara hem nasta dag. Jag blev bade arg och ledsen, vi hade  varit i Bangkok i fem dagar, om Cissi hade berattat for oss att hon skulle fara hem, hade vi akt till Koh Lanta direkt. Hon ville inte saga nagonting for hon ville overraska er dar hemma, men som jag sa till henne sa tycker jag att hon hade kunnat saga det till mig men hon var radd att ni pa nagot satt skulle fa veta... Hon hade kunnat visa och beratta sa mycket om Koh Lanta. Sedan hade vi akt hundra mil for att fira jul och nyar med henne... Cissi vet allt det har och hon forstod sedan att det var fel att inte beratta. Jag bara angrar att vi inte akte hit direkt.

Nu ska jag skriva om det jag hade tankt  skriva om nar jag gick hit till internetcafét; Julafton. Jag kande verkligen ingen julkansla alls, men det ar inget som jag ar ledsen for. Det ar svart nar det ar sa ljust ute, 30 grader varmt, ingen sno, inga julprylar och ingen julmat. Vi var pa beachparty med vara thailandska vanner Max och Oy. Umgicks, drack drinkar, tittade pa eldshower, fyrverkerier och nar de slappte ivag rislampor. Det var sakert 50 st uppe samtidigt i himlen, javligt vackert var det!


Har var foljde vi med Max och Puud och tittade pa thaiboxning dagen innan julafton. Forvanansvart roligt att titta pa, speciellt nar det ar live.



Vi satsade 100 bath pa den med blagula shorts men den roda vann med knockout.



Har masserades jag pa julaftonsmorgon! :)



Vi tar forsta julaftonsdrinken pa stranden.



Jag klappar en sot liten elefant!



Eldshow, de var riktigt duktiga.



Fyrverkerier avfyrades titt som tatt.



Har slapptes en skitstor rislampa ivag med ett eldbollsslap.



Andreas och Max. Fattar inte hur Max kunde ga med huvtroja, det var svinvarmt!


Min goda ginfizz.


Hur var eran Julafton? :) 


Kommentarer
Postat av: Syster Emma

Jag kan inte mer än förstå dig, men det kom som en chock för oss alla! :) Men ni verkar ju ha haft en bra julafton iaf! Gud vad fin klänningen var på! :) Det var väl du som klädde upp den så väl! Men som du har läst så hade vi ju en bra julafton :) Pappa kommenterade farmors handväska som vanligt :) Hon fick ju en ny, som hon blev väldigt nöjd! :) Ha de forstatt bra, hälsa karn din :) Kram kram

2008-12-26 @ 14:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0