Springtur

Kl. 7 imorse steg vi upp och tog en springtur pa stranden. Kan ni tanka er att morgontrotta jag gor det? :) Det var inte sa jobbigt att stiga upp men att springa var svinjobbigt. Alla mina korpenpass i bagaget ar som bortblasta. Imorgon ska vi ocksa ut och springa, men da ska vi springa med en thaiboxare som vi blivit bekanta med. Han ar valtrand som fan! Hur jag ska orka vet jag inte... Har far ni se lite bilder fran igar och idag:



En "grashoppa" i var bungalow. Vi har manga smadjur som vill bo med oss...


En "sarong", en strandklanning och en vaska. 200 bath styck.


Andreas pressar.


Och jag ser ut som en stel pinne...


Sunset at Klong Dao Beach.

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag känner igen den där väskan ;P

2008-12-23 @ 21:11:38
Postat av: Therese

God fortsättning på julen. Vi saknar dig jättemycket,vi försökte ringa igår men fick inget svar.Cissi överaskade oss verkligen igår,du blev väl också chockad när hon skulle fara hem? det var bra hos Emma på julafton,massor av god mat.Hoppas ni har det bra,hör av dig.STOR KRAM från mamma o pappa!!!!!!!!!!!!

2008-12-25 @ 08:57:03
URL: http://ltherese.blogg.se/
Postat av: Syster Emma

God Jul!! :) Vi saknade er igår!! Men hoppas ni fick en underbar jul tillsammans! :) Här hemma blev det en lyckad julafton, massor med god mat!! Fina julklappar.. Å vilken surprise när Cissi kom in genom dörren senare på kvällen..! Du köper så himla fina klänningar, vill oxå ha! :) Kanske man skulle ha hittat en sista minuten å önska sig de till present? hihi :) Men ni ser ut att ha de bra, fint boende! :) Men god fortsättning på er så hörs vi :) Kram kram från oss

2008-12-25 @ 13:19:29
Postat av: Therese svarar:

God Jul pa er med och tack for alla julhalsningar, bade har i bloggen och ni som skickat till mobilen!! Mamma och pappa: jag hade inte mobilen med mig ut igar, det var darfor jag inte svarade. Ja Emma, kom med en sista minuten, det hade varit svinkul! Rolle och Gabban kanske kommer i slutet pa Januari, hade varit kul om nagon fran "min sida" ocksa kom.



GOD JUL TILL ALLA SOM LASER ONSKAR THERESE OCH ANDREAS!!!!!

2008-12-25 @ 16:31:15
URL: http://thessinthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0