Ikvaell baer det av mot Krabi!

Maste borja med att saega att det aer jattekul nar ni kommenterar, roligt att hora fran er dar hemma... Skriv en rad bara, ni behover inte saga na speciellt :)

Vi har det jattbra iaf! :) Dagen borjade med frukost pa D&D, sedan checkade vi ut och sedan drog vi mot Andreas skraddare for "fitting". Kostymen kommer bli jattefin och den kostar typ 5000 bath. Han har kopt en till sin bror ocksa, och sa kopte han en skjorta och tva slipsar. Jag ska sy upp en klanning och ett par byxor i februari nar vi kommer hit. Efter vi varit hos skraddaren for vi med tuktuk till Mobey Market och shoppade lite, jag kopte ett litet plagg till mitt syskonbarn som kommer i mars :) Det sjuka var att det plagget jag ville ha forst var man tvungen att kopa dussin av! Typ 12 barnplagg for 450 bath, det ar jattebilligt men jag maste ju baera pa allt i tre mander sa det gar inte. Mycket av det pa marknaden var man tvungen att kopa dussin av, daer borde man handla om ska oppna en webbshopp eller en butik. Jag kopte ocksa en jattefin klanning, en puffig liten festblasa typ. Hade garna visat bilder fran idag men kamerasladden ar i D&D:s bagageforrad. Far visa er pa lordag!

Klockan 18 ikvall gar bussen mot Krabi, 12 timmar kommer det att ta. Flygen var valdigt dyra nu innan jul sa det blev buss. Vi kommer nog till Cissi pa lordag eftermiddag. Tar val en san dar minibuss till Koh Lanta. Ska bli kul att traffa henne och se hur hon har det!  Vi ar lite less stadslivet i Bangkok nu, vi vill till stranden, havet och solen! :)


Kommentarer
Postat av: Syster Emma

Du får hälsa med dej åt syster yster.. Hoppas bussresan, går bra :) Gode less man ska bli efter 12 timmar.. men ni har ju varandra! :) Kram kram

2008-12-19 @ 19:34:27
Postat av: emelie! :)

Ååh va mysigt ni värkar ha de :) Har inte sett ngn kåbban pose än ;o ;p haha! ha de bra, saknar er, kram :)

2008-12-22 @ 21:21:46
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0