Ett molnigt och regnigt Koh Lanta

Vi bestamde oss for att bo kvar pa Merry Beach, det ar inge kul att lagga en massa pengar pa boende, man vill hellre lagga de pa upplevelser eller prylar. Hursomhelst sa har bada vara budgetar har spruckit, haha ;P Vi har det bra iallafall, men vadret har inte varit sadar superbra de senaste dagarna. Mycket moln och om kvallarna har det sporegnat... Vi ligger anda pa stranden och gnolar oss, solen tittar fram da och da. Men jag tar det javligt lugnt med solandet, jag vill inte branna mig, ligger ute max tre timmar nu i borjan. Andreas glomde smorja sitt ansikte idag, han har en lotion till kroppen och en for fejan, den for ansiktet glomde han bort. Men han blev bara jattebrun, tur det... Hade det varit jag hade jag nog legat och grinat med en massa blasor.


Vi akte till Franska Cafet for att ata frukost.



Min frukost, jakligt gott brod hade de.



Andreas smorgas med tillbehor.



Pa sondagar ar det marknad har pa Koh Lanta, var och kikade lite pa den. Har ar en av alla kottstand som Andreas fotade.

Hej Sverige! (Det var faktiskt svinjobbigt och skriva det dar... Det var varmt som tusan, jag var kissnodig och jag fick springa och hamta snackor hela tiden, men vad gor man inte for er :])



Klong Dao Beach.



Min middag pa restaurangen The Tavern. Jakligt god mat och rejala portioner serverar de. Det ar ratt dyrt place men det var vart alla 200 bath. Det har hette nagot i stil med Thaistyle Garlic Chickenbreast.



Andreas mat, det var den basta helgrillade kycklingen han nagonsin atit.



Min kompis Crabbe pa stranden.


Kommentarer
Postat av: Syster Emma

Hej Therese! Ååååååå vilka bilder du har tagit på maten! Ser riktigt mumsigt ut :) Snygg polare du har hittat dej på stranden..;) å vilet j*vla köttstånd..! Att det är bara ute så där.. men men ni ser ju att ha de bra (som vanligt!) Är så himla avis..önskar jag oxå kunde vara där! Vad ska ni hitta på på nyår?? Kramar från oss

2008-12-29 @ 19:54:26
Postat av: storasyster Kerstin

Hello på er

Åååååå jag blir så sugen på maten när jag ser dina bilder. Maten från The Tavern ar bäst!! Kostar lite extra men det är de värt, eller hur? Massagen är väl underbar som vanligt? Vilken chock du måste fått pga Cissis hemresa!? Men jag tror att det bara är en fördel i det långa loppet. Ha det så himla bäst och hälsa varanerna på Koh Rokk från oss.

Kram från Bjälkgatan 32

2008-12-29 @ 23:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0