Argh...

Pappa (eller nagon annan i min familj som kan agera forst): Har sett pa omvagar att Cissi har haft MINA KLADER pa sig, det far hon INTE!! Hon flackar ner och her sonder de!! Hon far inte grava i min garderob!! satt en kedja och hanglas pa den (jag ar serios)!

Och Cissi, du VET att du inte kan lana klader av nagon for du lamnar aldrig tillbaka och de kommer aldrig tillbaka i samma skick! Fatta. Forsta skillnaden pa vad som ar ditt och andras. Gor int om det.

Hatar att inte kunna gora ett javla piss fran dar jag sitter.

Kommentarer
Postat av: storasyster Kerstin

Kära ni

Vi önskar er en riktigt trevlig kväll med god mat och förhoppningsvis utan oväder. Det kan regna på rätt friskt men förra året var det kanon väder i december, inget regn. Hoppas på bättre tider. Har priserna stigit mycket gällande kläder,mat, spa, massage? Just nu sitter jag, Roger, pappa, farmor, Jennifer, Bert, Per & Anki i vårt kök och har intagit god mat i väntan på fyrverkeri och tolvslag.

Ha det bäst från oss alla. Emma har haft fel på uppkopplingen idag men de hälsar så gott också.

Gott Nytt År!!

Pussar & kramar



2008-12-31 @ 23:05:39
Postat av: mia

Ville bara önska er ett riktigt gott nytt år.Har just öppnat en flaska pommac så att jag å barnen ska skåla in det nya året sen ska vi gå ut å smälla lite raketer massor med kramar från alla oss Mia

2008-12-31 @ 23:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0